گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۱۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۲۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۶۲۳۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۲۶۱۲ مورد

ورزش صبحگاهی سالمندان در شیروان برگزار شد

دوشنبه ١٥ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٢:٨ ب.ظ   ( بازدید : 707 نفر )


به مناسبت روز جهانی سالمند و هفته گرامیداشت سالمند(9-3 مهر ماه) برنامه ورزش صبحگاهی جهت سالمندان ٰ رابطین و مراقبین سالمندان و بازنشستگان در محل پارک کوثر توسط واحدسلامت خانواده وجمعیت باهمکاری واحد آموزش و ارتقاء سلامت ،واحد بیماریها و اداره ورزش و جوانان و مرکزبهداشت شیروان برگزار شد.

ورزش صبحگاهی سالمندان در شیروان برگزار شد
به مناسبت روز جهانی سالمند و هفته  گرامیداشت سالمند(9-3 مهر ماه) برنامه ورزش صبحگاهی  جهت سالمندان ٰ رابطین و مراقبین سالمندان و بازنشستگان در محل پارک کوثر توسط  واحدسلامت خانواده وجمعیت باهمکاری واحد آموزش و ارتقاء سلامت ،واحد بیماریها و اداره ورزش و جوانان و مرکزبهداشت شیروان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سالمندان به همراه مربیان و مسئولان حاضر اقدام به انجام حرکات کششی و ورزشی کردند  و سپس مسابقه لیوان چینی در بین آنها برگزار شد.
کارشناس سالمندان مرکز بهداشت شیروان گفت: مشاهده شور و حال وصف ناپذیر این افراد، امید به آینده، سعی و تلاش بیشتر و سرزندگی و شادابی را به ما یادآور می شود و حضور در بوستان کوثر و اجرای مسابقات ورزشی الگوی بسیار خوبی برای این است که تا توان زندگی داریم به فکر خود و دیگران باشیم .
مهری صادقی ضمن قدردانی از مسئولان هماهنگ کننده این برنامه گفت: هدف ما از همکاری در برگزاری این برنامه ایجاد فضایی شاد و پر نشاط برای معلولان و سالمندان عزیز و گسترش فرهنگ ورزش صبحگاهی در میان شهروندان از جمله سالمندان است.
وی گفت: با برگزاری این برنامه های مفرح ورزشی، زمینه گسترش فعالیتهای ورزشی سالمندان و افزایش سلامت و توان جسمی آنان فراهم می شود.
صادقی در ادامه ضمن آرزوی روزهایی همراه با نشاط وسلامتی برای سالمندانٰ روزهای شادی را برای آنان از خداوند متعال خواستار شد و بیان داشت: همان گونه که می دانید معلولیت و سالمندی محدودیت نیست و ما شاهد کارهای بسیار بزرگی توسط معلولان و سالمندان هستیم.
در پایان این مراسم از دو سالمند پسشکسوتٰ رابطین فعال در برنامه سالمندان و سالمندان فعال در امر مراقبت تقدیر به عمل آمد همچنین به 6 نفر از نفرات برتر در مسابقه لیوان چینی جوایزی اهداء شد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...