گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۵۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۴۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۵۴۷۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۸۵۷ مورد

حضور ودیدار جمعی از پرسنل مجتمع آموزش عالی سلامت و شبکه بهداشت ودرمان شیروان از مرکز نگهداری توانبخشی و بازتوانی سالمندان هاجر به مناسبت هفته سالمند

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ١:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 909 نفر )


سرکار خانم سعیده انصاری در بازدید جمعی از کارکنان شبکه و مرکز بهداشت شیروان به مناسبت روز سالمند اظهار داشت: در این مرکز سالمندان بالای ۶۰ سال نگهداری می شوند که از مجموع کل سالمندان، ۱۲ نفر آنان دارای سرپرست هستند.

۴۸ سالمند شیروان از خدمات مراقبتی برخوردار هستند
بجنورد- ایرنا- مسئول فنی مرکز نگهداری، توانبخشی و بازتوانی سالمندان هاجر گفت: هم اینک ظرفیت سرای مرکز سالمندان این شهرستان ۵۰‌ نفر است که ۴۸ نفر از خدمات مراقبتی برخوردارند.
سعیده انصاری در بازدید جمعی از کارکنان مجتمع آموزش عالی سلامت وشبکه بهداشت درمان که با همراهی واحد های سلامت خانواده وجمعیت؛آموزش وارتقای سلامت ؛بیماری ها؛و واحد گسترش توسعه شبکه وپزشک خانواده مرکز بهداشت شیروان به مناسبت روز سالمند اظهار داشت: در این مرکز سالمندان بالای ۶۰ سال نگهداری می شوند که از مجموع کل سالمندان، ۱۲ نفر آنان دارای سرپرست هستند.
وی با بیان اینکه بیشترین سالمندان این مرکز بیماری دیابت و فشارخون دارند گفت: مابقی هم دچار بیماری هایی همچون آلزایمر، قلب، مشکلات پوستی، کبد و غیره هستند که خدمات از پزشک، مددکار، روان شناس و پرستار برخوردار هستند.
انصاری با اشاره به ویزیت ماهانه سالمندان توسط پزشک افزود: پرستار و مراقبت به صورت شبانه روزی به سالمندان این مرکز خدمات ارائه می دهند.
مسئول فنی مرکز نگهداری، توانبخشی و بازتوانی سالمندان هاجر گفت: با توجه به دیابت و فشارخون در اکثر سالمندان، قند و فشار آنان هر روز چک می شود و هر سالمندی پرونده تغذیه جداگانه دارد.
انصاری با اشاره به اینکه در این مرکز سالمندان معلول از مجموعه کمیته امداد و بهزیستی نگهداری می شود افزود: از سوی بهزیستی برای هر نفر از آنان ماهانه مبلغ، ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال یارانه پرداخت می شود.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...