گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۷۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۱۹۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۶۱۸۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۲۵۷۱ مورد

دیدار با 4خانواده ایثارگر مجتمع آموزش عالی سلامت وشبکه بهداشت ودرمان شهرستان شیروان به مناسبت هفته دفاع مقدس

پنج شنبه ٤ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 424 نفر )


سربلندی ایران اسلامی دستاوردی است که از شهدا به مردم رسیده است مشاوره رییس دانشگاه در امور ایثارگران گفت: سربلندی ایران اسلامی دستاوردی است که از شهدا به ما رسیده است و گام برداشتن در مسیر آنان وظیفه همه مردم این سرزمین است.

سربلندی ایران اسلامی دستاوردی است که از شهدا به مردم رسیده است
مشاوره رییس دانشگاه در امور ایثارگران گفت: سربلندی ایران اسلامی دستاوردی است که از شهدا به ما رسیده است و گام برداشتن در مسیر آنان وظیفه همه مردم این سرزمین است.
تقی کمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با چهار خانواده ایثارگر شبکه بهداشت و درمان شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: راه شهدای گرانقدر کشورمان هنوز بعد از گذشت سال‌ها همچنان ادامه دارد چرا که شهدا در راه اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.
وی با اشاره به ارزش والای شهیدان و وظیفه مسئولین درقبال آنها تصریح کرد: هر چه داریم از برکت خون شهداست و خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند.
کمالی افزود: شهدای عزیز کشورمان از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مردم به ویژه مسئولین وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا دارند.
مسئولان شبکه بهداشت و درمان شیروان در این دیدار با خانواده های ایثارگر دکترمحمد علی  پور احمدی،جناب آقای حسین بابازاده،جناب آقای حسین ارجمند و جناب آقای موسی اشعری گفت و گو و با اهدای لوح و هدیه از این عزیزان تقدیر به عمل امد 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...