شرح وظایف:

.1 نظارت مستمر در اجرای عملیات ساختمانی پروژه های پیمانی و امانی ، بر اساس نقشه ها و مشخصات فنی ارائه شده

.2 آگاهی و مطالعه دقیق از: الف )کلیه نقشه ها و مشخصات فنی و عمومی پروژه هاب) شرایط عمومی و خصوصی پیمان، ج)مباحث 23 گانه مقررات ملی ساختمان

.3همکاری در ترسیم و متره وبرآورد نقشه ها ، منطبق بر دستورکارهایی که ابلاغ میگردد

.4 گزارش مراحل پیشرفت کارهای امانی و پیمانی مراکز بهداشتی درمانی بصورت مستمر و هر 72 ساعت به دفتر فنیاین معاونت

.5 گزارش وضعیت زمین محل اجرای پروژه ها  از قبیل: نوع کاربری ، مقدار مورد نیاز تعریض براساس طرح هادی روستا یا شهرداری منطقه ، امکان سنجی انشعابات  آب - برق - گاز - تلفن.

.6 پیش بینی و تهیه گزارش میزان اعتبارات مورد نیاز تعمیرات اساسی مراکز بهداشتی درمانی به همراه میزان مصالح و اجناس مورد نیاز

.7 نظارت فنی بر خرید مصالح ساختمانی و مطابقت آنها با استانداردهای فنی

.8بررسی و تایید اولیه صورت وضعیت پیمانکاران و کلیه اسناد هزینه کرد، با هماهنگی کارشناسان دفتر فنی با رعایت اصول فنی و آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.

.9 رسیدگی به کنترل برنامه زمانبندی پروژه های امانی و پیمانی ، در صورت وجود مشکلات و موانع و یا تعطیلی کارگاه به هر نحوی تهیه گزارش کتبی و ارسال آن به دفتر فنی دانشگاه در اسرع وقت و پیگیری موضوع

.10بررسی وپیشنهاد تغییر در جزئیات اجرایی نقشه ها با توجه به شرایط اقلیم منطقه و ارسال آن به دفتر فنی دانشگاه

.11پیگیری هرگونه سوال و رفع ابهام قبل از شروع عملیات اجرایی کلیه پروژه ها،به واسطه کارشناسان دفتر فنی دانشگاه

 

شماره تماس:

05836220254-6

داخلی:117

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید