برگزاری جلسه کمیته منابع انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان
جلسه کمیته منابع انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان به ریاست سرکار خانم دکتر میانجی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان و با حضور اعضای کمیته در اتاق سرپرستی شبکه برگزار شد.
در این نشست، مهمترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی، نحوه بهکارگیری و ساماندهی نیروها، بررسی نیازهای واحدهای مختلف، ارتقای بهرهوری نیروی انسانی، توزیع مناسب نیروها و راهکارهای بهبود ارائه خدمات سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر میانجی در این جلسه با تأکید بر نقش سرمایه انسانی به عنوان مهمترین رکن توسعه نظام سلامت، اظهار داشت: «برنامهریزی اصولی، استفاده بهینه از ظرفیت کارکنان و توجه به عدالت در توزیع نیروی انسانی، نقش مؤثری در افزایش کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی و جلب رضایت مردم خواهد داشت.»
در ادامه، اعضای کمیته ضمن ارائه گزارش از وضعیت موجود، پیشنهادات و راهکارهای اجرایی خود را برای رفع چالشهای حوزه منابع انسانی مطرح کردند و پس از بررسی، تصمیمات لازم در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه اتخاذ شد.

نظر دهید