گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۲۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۶۲۴۸۶۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢٧ - ۹۲۲۲ مورد

قدردانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مشارکت دانشگاهیان در پویش ملی بهار همدلی

یكشنبه ٥ خرداد ١٣٩٨ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 1119 نفر )


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از حرکت انسان دوستانه دانشگاهیان در پویش ملی بهار همدلی قدردانی کرد.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، دکتر فریمان ابراهیم زاده با بیان اینکه امروز روز اتحاد، همدلی و یاری رسانی به هموطنان سیل زده است گفت : این پویش یک حرکت ملی است و با حمایت و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در جهت ادامه مسیر در ارائه خدمات و تأمین مسکن هم وطنان عزیز آسیب دیده می‌باشد.

دکتر ابراهیم زاده با اشاره به شعار "هم‌وطن! دوباره خانه‌ات را خواهیم ساخت" این پویش، گفت: این فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ملت ماست که هر کجای کشور به آسیب و مصیبتی دچار شود همه به کمک مردم آسیب دیده می شتابند و به رقم بسیاری از مشکلات اقتصادی وظیفه خود می‌دانیم به هر طریق ممکن به کمک سیل‌زدگان در همه‌ی استان‌های کشور بشتابیم.

وی با قدردانی صمیمانه از نوع دوستی، همدلی واحدهای تابعه در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حوادث اخیر، این همدلی را سرمایه اجتماعی بسیار با ارزش و بی نظیر توصیف کرد.

ابراهیم زاده با اشاره به کمک های نقدی کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه گفت: دانشگاهیان با میل و رغبت با اهدای بخشی از حقوق خود، به یاری هموطنان سیل زده می شتابند و انتظار می رود طی روزهای آینده سایر واحدها نیز از این اقدام شایسته پیروی کنند.

 


منبع : خوابگاه 16 آذز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...