گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۱۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۰۰۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۰۱۱۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۸۵۹۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۳۱۱۰ مورد

تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی در جمع جامعه علوم آزمایشگاهی استان

دوشنبه ١٤ اردیبهشت ١٣٩٤ ساعت ١١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 1149 نفر )


رئیس دانشگاه روز علوم آزمایشگاهی را به تمامی زحمت کشان این حوزه تبریک عرض نمود.

به گزارش « وب دا » رئیس دانشگاه درمراسمی که درتالارشهید لنگری بیمارستان امام رضا ( ع ) برگزارشد،با بیان اینکه علوم آزمایشگاهی یکی از شاخه های علوم پزشکی است و تشخیص آزمایشگاهی قسمتی از درمان است ، گفت  : با اجرای طرح تحول سلامت و تجهیزبیمارستان ها و افزایش بیماران ، حجم کاری همکاران علوم آزمایشگاهی افزایش یافته است .

دکتر « ابراهیم گلمکانی » درادامه تصریح کرد : امیدواریم با افزایش حجم کار در آزمایشگاه ها خدمات همانند گذشته به طور مطلوب ارائه شود و شاهد موفقیت های بیش از پیش فعالان عرصه علوم آزمایشگاهی به ویژه درتحقق اهداف برنامه نظام سلامت باشیم .

این مقام مسئول با اشاره به طرح تحول سلامت یاد آور شد : تقریبا یک سال از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت گذشته است ، این طرح از15 اردیبهشت ماه سال 93 شروع شده وتاکنون خدمات مطلوبی در قالب این طرح به مردم ارائه شده است .

دکتر « گلمکانی » همچنین افزود : ما به عنوان خادمین عرصه بهداشت وظیفه خطیری به عهده داریم و آن سلامت انسان است و ارزش کار ما قابل قیاس با ارزش های مالی نیست .

برپایه این گزارش در ادامه مراسم سرپرست اداره علوم آزمایشگاهی معاونت درمان و معاون درمان دانشگاه سخنانی ایراد نمودند و پس از اجرای برنامه های متنوع، در پایان از نمایندگان فعال آزمایشگاه های استان تقدیر به عمل آمد .


منبع : معاونت درمان دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...