گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۱۱۹۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

🔻 عدم توجه به هشدارهای بهداشتی تعطیلی باشگاه بیلیارد و گیم نت را در شهرستان شیروان را در پی داشت.

سه شنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٩ ساعت ١٢:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 170 نفر )



🔹 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان اظهار کرد:در طی چند روز گذشته 6 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شدند.
وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، گفت: با توجه به شوع ویروس کرونا واحدهای صنفی شهرستان شیروان ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

🔹 مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان شیروان افزود:یک باشگاه بیلیارد و گیم نت در شهر شیروان ، قوانین و دستورالعمل ها را نادیده گرفته و باعث به مخاطره انداختن فضای جامعه می‌گردید که با هوشیاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن و تربیت بدنی شهرستان شناسایی، تعطیل و پلمب شد.و همچنین از پلمپ 2 آرایشگاه در سطح شهرستان خبر داد.

🔹 سرکار خانم آذری مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شیروان افزود:  از ورزشکاران خواست، برای حفظ سلامت خود تا زمان رفع خطر کرونا، از رفتن به ورزشگاه‌ها خودداری کنند، زیرا امکان ابتلا به کرونا در محیط‌های بسته و در هنگام فعالیت‌های ورزشی سنگین به شدت افزایش می‌یابد.

🔹 آذری در ادامه خاطر نشان کرد: همکاری و همیاری مردم در کنترل این بیماری، کمک بزرگی به مجموعه بهداشت و درمان می کند و در صورت مشاهده این گونه تخلفات با ارتباط با سامانه تلفنی ۱۹۰ می‌توانند در ارتقاء سلامت خود، جامعه و خانواده ما را یاری کنند.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...