گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۱۱۷۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

🔻نشست بررسی علمی اپیدمیولوژی بیماری کووید 19 در سطح شهرستان شیروان

دوشنبه ٩ تیر ١٣٩٩ ساعت ١:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 1093 نفر )


🔶 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان، امروز دوشنبه 9 تیر ماه 99، جلسه ارزیابی همه گیری بیماری کرونا ویروس با حضور سرکار خانم دکتر هاشمی سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان شیروان و کلیه اعضاء این کارگروه به منظور بررسی علمی اپیدمیولوژی این بیماری در محل دفتر ریاست مرکز بهداشت و درمان شهرستان شیروان برگزار شد.

🔶 در ابتدای این جلسه دکتر هاشمی با تشکر از زحمات تمامی کادر ستادی، بهداشتی و درمانی شهرستان در پیشگیری، مقابله و درمان بیماری کرونا در شهرستان گفت: با توجه به بررسی مولفه های اپیدمیولوژی ارزیابی شده در این نشست و پیش بینی های آتی بیماری کرونا در شهرستان همچنان بر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه ویژه به توصیه ها و رعایت موازین بهداشتی توسط مردم در اجتماع و زندگی عادی تاکید جدی می شود.

🔶 دکتر هاشمی افزود: 45 درصد مبتلایان را مردان و 55 درصد مبتلایان را زنان در سطح شهرستان تشکیل می دهند. اکثر موارد عفونت های حاد و شدید تنفسی در دو گروه سنی30  تا 40 و بالای 60 سال دیده شدند. همچنین میانگین سنی افراد فوت شده گروه سنی 70 سال می باشند . 73 درصد موارد ابتلا به کووید 19 در سطح شهر و 27 درصد در روستاهای شهرستان مشاهده شده است.

دکتر هاشمی در پایان گفت: عدم رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و بي توجهي به توصيه‌هاي خودمراقبتي، مي‌تواند موج دوم شيوع ويروس را در سطح شهرستان شیروان با شدتي بيشتر و مرگبارتر از ماه های پیش رقم بزند. از عموم مردم شریف شهرستان تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سلامت خود و جامعه کمک کنند. 

 

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...