گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۵۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۶۸۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۵۶۷۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۲۰۵۶ مورد

🔻 تفکیک و تجهیز بخش های بیماران حاد تنفسی از سایر بخش های بستری در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان

پنج شنبه ٥ تیر ١٣٩٩ ساعت ٨:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 238 نفر )


 🔻 تفکیک و تجهیز بخش های بیماران حاد تنفسی از سایر بخش های بستری در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان

🔶 سرپرست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: با توجه به بازدید و دستور اکید فرماندار محترم  و همچنین اعضای محترم شورای تامین شهرستان از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص از سر گیری پذیرش بیماران عادی در این بیمارستان، روند آماده سازی زیر ساخت های  فیزیکی و تجهیزاتی جهت تفکیک کامل بیمارستان با رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی در حال انجام می باشد.

🔶دکتر اسماعیل گریوانی افزود:  به همت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان و تلاش و همکاری همه ی واحدها، جهت حفظ سلامت مردم شهرستان در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 ، بخش آموزش بیمارستان، آماده سازی و تجهیز شد تا به بیماران اورژانسی با علائم تنفسی اختصاص یابد. 

🔶 وی تصریح کرد:  تمامی بیماران از زمان ورود به بیمارستان در محلی خارج از فضای اورژانس بیمارستان تریاژ می گردند و بیماران عادی به اورژانس بیمارستان و بیماران حاد تنفسی از درب و مسیری کاملا مجزا در مکانی غیر مرتبط با فضای بستری بیماران غیر تنفسی، به اورژانس بیماران حاد تنفسی با ظرفیت 10 تخت از سایر بیماران هدایت و در فضایی امن و کاملا استریل بستری می گردند.
دکتر گریوانی تاکید کرد: جهت کاهش احتمال سرایت ویروس کرونا آسانسور مخصوص بیماران مشکوک به کرونا از دیگر آسانسورها جدا شده است.

ایشان در پایان افزود: حفظ سلامت مردم و همشهریان عزیز اولویت اصلی همکاران ما در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی می باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...