گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۱۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۱۱۹۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند کارشناس بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شیروان گفت: در حال حاضرٰ15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند.

دوشنبه ١٥ مهر ١٣٩٨ ساعت ١١:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 634 نفر )


15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند کارشناس بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شیروان گفت: در حال حاضرٰ15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند. اعظم دالمن به مناسبت روز جهانی قلب در جمع پرسنل شهرداری شیروان گفت: افرادی که دخانیات مصرف می کنندٰ اضافه وِزن و چاقی دارند و افرادی که بدون سابقه بیماری در افراد درجه یک خانواده مبتلا به فشارخون بالا هستند افراد در معرض عوامل خطر قابل اصلاح هستند.

15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند
کارشناس بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شیروان گفت: در حال حاضرٰ15 درصد افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از قبل علائمی ندارند.
 اعظم دالمن به مناسبت روز جهانی قلب در جمع پرسنل شهرداری شیروان گفت: افرادی که دخانیات مصرف می کنندٰ اضافه وِزن و چاقی دارند و افرادی که بدون سابقه بیماری در افراد درجه یک خانواده مبتلا به فشارخون بالا هستند افراد در معرض عوامل خطر قابل اصلاح هستند.
وی ضمن اشاره به عوامل خطر در سکته قلبی گفت: افراد در معرض عوامل خطر غیرقابل اصلاح شامل افرادی اند که فشارخون بالاٰ دیابت نوع دوٰ اختلالات چربیٰ سالمندان 60 سال و بالاتر و زنان بعد از سن یائسگی هستند.
دالمن افزود: سالانه 17.9 میلیون نفر در دنیا به علت بیماری قلبی و عروقی فوت می کنند که 46 درصد مرگ و میرها در کشور به دلیل بیماری قلبی و عروقی است.
کارشناس بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شیروان گفت: فعالیت بدنی منظمٰ پیروی از یک رِژیم غذایی سالمٰ ترک مصرف دخانیات و الکل و رعایت دستورات پزشکی و پیگیری منظم درمان راه های پیشگیری از سکته های قلبی- عروقی است.
دالمن افزود: اولین علت مرگ و میر در ایران در اثر انسداد رگ های خون رسان به قلبٰ کلسترول و سایر چربی ها در دیواره داخلی و سرخرگ های بدن می باشد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...