گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۸۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۳۸۸۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

84 مورد بازدید از کارگاه های تولیدی و مراکز عرضه ارایشی و بهداشتی شیروان صورت گرفت

سه شنبه ٢٦ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٢:٣ ب.ظ   ( بازدید : 304 نفر )


مسئول نظارت بر مواد غذایی مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، توسط نیروهای واحد بهداشت و درمان و نظارت بر مواد غذایی بهداشتی 84 مورد بازدید از کارگاه های تولیدی، کارخانجات، عطاری ها و مراکز عرضه آرایشی و بهداشتی شیروان صورت گرفت.

84 مورد بازدید از کارگاه های تولیدی و مراکز عرضه آرایشی و بهداشتی شیروان صورت گرفت

مسئول نظارت بر مواد غذایی مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، توسط نیروهای واحد بهداشت و درمان و نظارت بر مواد غذایی  بهداشتی 84 مورد بازدید از کارگاه های تولیدی، کارخانجات، عطاری ها و مراکز عرضه آرایشی و بهداشتی شیروان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شیروان حسین صادقی اظهار داشت: از مجموع کل بازدیدها 47 مورد مربوط به بازدیدهای انجام شده از کارخانجات، کارگاه های تولیدی و عطاری ها و 37 مورد بازدید از مراکز عرضه آرایشی و بهداشتی و سالن های بهداشتی صورت گرفته است.

وی گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده حدود 200 کیلوگرم لوازم آرایشی و بهداشتی و هزار و 265 کیلوگرم موادغذایی و عرقیات گیاهی تاریخ گذشته، بدون مشخصات یا فاقد مجوزهای بهداشتی کشف و جمع آوری شد.

صادقی افزود: در جهت انجام وظیفه ذاتی خود، حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه، در زمان مناسب نسبت به معدوم سازی آن ها اقدام خواهد شد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...