جلسه آموزشی ،اجرای برنامه خود مراقبتی اجتماعی
جلسه آموزشی ، هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه خود مراقبتی اجتماعی با رویکرد محلهمحور و برنامه نیازسنجی سلامت، خودمراقبتی در سلامت روان و بیماریهای مشترک بین انسان و دام
جلسه آموزشی ، هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه خود مراقبتی اجتماعی با رویکرد محلهمحور و برنامه نیازسنجی سلامت، خودمراقبتی در سلامت روان و بیماریهای مشترک بین انسان و دام با حضور دکتر فرجزاده (رئیس مرکز بهداشت) و رابطین بهداشتی و رابطین امور بانوان محترم ادارات با تدریس مسئولین و کارشناسان محترم واحدهای آموزش و ارتقای سلامت ، بیماریهای واگیر و روانشناسان با هدف ارتقای سلامت جامعه در محل سالن کنفرانس مرکز بهداشت برگزار شد.

نظر دهید