گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۲۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۶۲۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

جشن نوزادان نارس برگزار گردید

شنبه ٩ آذر ١٣٩٨ ساعت ١١:١٨ ق.ظ   ( بازدید : 374 نفر )


همزمان با روز جهانی نوزاد نارس مراسمی با حضور رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان آموزشی امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در بخش مراقبت های ویژه نوزادان برگزار گردید

‍ ‍ همزمان با روز جهانی نوزاد نارس مراسمی  با حضور رئیس  و جمعی  از مدیران بیمارستان آموزشی امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در بخش مراقبت های ویژه نوزادان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی، دکتر نبوی سرپرست بیمارستان افزود : تمامی تلاش ما این است با انجام اقدامات لازم در مراقبت ازنوزادان نارس بتوانیم این هدیه های آسمانی را در نهایت سلامتی به خانواده ها تحویل دهیم.

در همین راستا  مدیریت دفتر خدمات پرستاری بیمارستان  در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت : نوزادان نارس به نوزادنی گفته می شود که قبل از هفته 37بارداری متولد می شوند و وزن آنها کمتر از 2/5 کیلوگرم است .منیره قربانی در خصوص عوارض و مشکلات نوزادان نارس گفت : این نوزادان در معرض عوارض زیادی از جمله سندرم زجر تنفسی، بیماری‌های مزمن ریوی، خونریزی داخل بطنی مغزي، عوارض ذهنی و عصبی درازمدت، آنتروکولیت نکروزان (يك بيماري گوارشي) و اختلال تکامل حسی- عصبی قرار دارند و نیازمند مراقبت های زیادی هستند.

سرکار خانم قربانی با  تاکید به خانواده ها  به رعایت نکات لازم پس از ترخیص بیمارستان گفت : این نوزادان در مقایسه با نوزادان رسیده و ترم، تعداد دفعات بیداری بیشتری داشته، بدلیل ضعف جسمانی که دارند، نیازمند صبر و حوصله بیشتری برای تغذیه می‌باشند و لذا ممکن مادر مجبور شود حتی ساعت‌ها برای تغذیه او وقت بگذارد. این نوزادان بسيار ساده‌تر از نوزادان هم سن و سال خود، بيمار مي‌شوند. بنابراین نیازمند توجه و مراقبت بیشتر می‌باشند.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 1 نظر

دوشنبه ١١ آذر ١٣٩٨ ساعت ٣:٢٤ ق.ظ

دمپایی سفید پای اقای دکتر ؟؟؟؟؟؟








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...