گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۵۳۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

بانوان مجتمع اموزش عالی سلامت وشبکه بهداشت ودرمان شیروان هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند

دوشنبه ٢٢ مهر ١٣٩٨ ساعت ١١:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 937 نفر )


مسئول تغذیه مرکز بهداشت شیروان گفت: به مناسبت روز جهانی غذاٰ بانوان شبکه بهداشت و درمان شیروان با شرکت در جشنواره غذای سالمٰ در سالن همایش مرکز بهداشتٰ هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند.

بانوان شبکه بهداشت شیروان هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند
مسئول تغذیه مرکز بهداشت شیروان گفت: به مناسبت روز جهانی غذاٰ بانوان شبکه بهداشت و درمان شیروان با شرکت در جشنواره غذای سالمٰ در سالن مرکز بهداشتٰ هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند.
سید ابوالقاسم سیدی اظهار داشت: در این جشنواره 15 نفر از همکاران این مجموعه با پخت غذاهایی سنتی و محلی از جمله انواع آشٰ دلمهٰ فظیرٰ کوکوٰ ته چین مرغ و غیره در این جشنواره مشارکت کردند.

وی در این مراسم هدف از این جشنواره را آشنایی وحفظ آیین ها و فواید غذاهای بومی و محلی  دانست، گفت: غذاهای محلی ظرفیت خوبی در کشور دارند و تنوع غذایی اقوام ایران می تواند ما را با سنت های قدیمی آشنا کند.
سیدی افزود: ارتقای سطح آگاهی درباره غذاهای بومی و محلی شهرستان، ترویج فرهنگ غذاهای سالم بجای فست فودها و همچنین آشنایی با اقلیم بومی از اهداف این جشنواره ها است.
مسئول تغذیه مرکز بهداشت شیروان گفت: جاذبه های غذایی ارتباط مستقیمی با رسوم فرهنگی دارد و باید به غذاهای محلی بسط و رونق داده شود و امیدواریم غذاهای بومی و سنتی به رستوران ها راه پیدا کنند و در مراکز عرضه غذا بیشتر از فرآوردهای سنتی استفاده شود.
در پایان این مراسم به سه نفر اول جوایزی به رسم یادبود اهداء شد

نفر اول. خانم افسانه شریعتی پایگاه سلامت گلستان. نفر دوم خانم فهیمه قلیچی بیمارستان امام.  نفر سوم خانم معصومه بهشتی پایگاه سلامت سعدی

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...