گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۵۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۱۰۲۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

62هزار نفر از مردم روستاها در شیروان از خدمات بهورزان برخوردار هستن

سه شنبه ١٦ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٢:٣٧ ب.ظ   ( بازدید : 478 نفر )


سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت وشبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: هم اینک 62 هزار نفر از مردم روستا در این شهرستان از خدمات بهورزان برخوردار هستند.

62 هزار نفر از مردم روستا در شیروان از خدمات بهورزان برخوردار هستند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: هم اینک 62 هزار نفر از مردم روستا در این شهرستان از خدمات بهورزان برخوردار هستند.
دکتر علی آرمیده در جلسه شورای بهورزی شیروان اظهار داشت: برنامه ارتقاء خدمات مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی مبتنی بر دو محور اساسی خواهد بود که شامل ارتقاء کیفیت خدمات مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی و ایجاد رضایت مندی بالاتر شغلی در ارائه دهندگان می باشد.
وی گفت: انتخابات شورای بهورزی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی طبق آیین نامه شورای بهورزی که قبلا ارسال شد در مراکز مربوطه برگزار و نماینده طی صورتجلسه کتبا به مرکز بهداشت شهرستان اعلام می گردد.
آرمیده افزود: در خصوص موازی کاری و ثبت همزمان در پرونده ها و سامانه سیب که مورد تقاضای کارشناسان می باشد و باعث دشواری کار بهورزان شده است بحث و تبادل نظر صورت گرفته و پیشنهاد شد خدماتی که ثبت و گزارش در سامانه به حد اکتفا رسیده و دسترسی کامل می باشد با اعلام نظر موافق مرکز بهداشت و موافقت واحد استانی اقدام مقتضی انجام گردد.
مدیر مرکز آموزش بهورزی شیروان مدیر مرکز آموزش بهورزی شیروان گفت: تجهیز خانه های بهداشت و برخی از آنان به اتوماسیون اداریٰ مشکلات ساختمانی خانه های بهداشتٰ تامین سیستم رایانه برای خانه های بهداشت فاقد دستگاه و کم بودن تعداد ساعت آموزشی کددار بهورزان که جهت ارتقا شغلی مورد نیاز می باشد در دست پیگیری است.
آذر قلی نژاد اظهار داشت: با توجه به نبود رایانه در برخی از خانه های بهداشت جهت ارائه خدمات به افراد تعداد 52 دستگاه رایانه برای تجهیز خانه های بهداشت درخواست و در اسرع وقت جهت تجهیز خانه های بهداشت اقدام می شود.
وی گفت: همچنین جهت استفاده بهورزان از امکانات رفاهی در ایام تعطیلات مقرر گردید جهت دسترسی به تسهیلاتی برای سفر زیارتی به مشهد مقدس برنامه ریزی شود.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...