گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۱۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۳۵۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

خریداری 160 قلم دارو و تجهیزات برای خانه ها و مراکز روستایی شیروان

دوشنبه ١ مهر ١٣٩٨ ساعت ٨:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 204 نفر )


خریداری 160 قلم دارو و تجهیزات برای خانه ها و مراکز روستایی شیروان مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 160 قلم دارو و تجهیزات برای خانه های بهداشت و مراکز روستایی این شهرستان خریداری شد.

خریداری 160 قلم دارو و تجهیزات برای خانه ها و مراکز روستایی شیروان
مسئول نظارت بر درمان مجتمع آموزش عالی وسلامت شبکه بهداشت و درمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 160 قلم دارو و تجهیزات برای خانه های بهداشت و مراکز روستایی این شهرستان خریداری شد.
سلیمان مرسل اظهار داشت: داروهای خریداری شده برای 80 خانه بهداشت شامل انواع مسکن ها، تنظیم خانواده، شیر خشک، مکمل غذایی و غیره و تجهیزات شامل گاز، باند، پنبه و سایر موارد می باشد.
وی گفت: طی این مدت استعلام درخواست های دارویی شاخه بهداشتی( 80 خانه بهداشت) به علاوه واحد مدارس، آزمایشگاه، بیماری ها، اورژانس 115 و غیره و 250 حواله مراکز فوق در سیستم تعهدی صورت گرفته است.
مرسل از خروج 250 سند حسابداری از سیستم و تحویل آن ها به واحد حسابداری به ازاء هر حواله یک سند خبر داد و افزود: در مدت یاد شده 21 مورد بازرسی از داروخانه های سطح شهر، بیمارستان ها و تامین اجتماعی صورت گرفته است.
مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان تحویل آمار کوپن های شیرخشک و داروهای ریتالین به استان قبل از ارسال چک کردن آن ها، بازرسی عطاری ها، سالن های آرایشی و بهداشتی، نسخه خوانی، بازرسی ویژه جهت شیرخشک داروخانه ها و جمع آوری داروهای تاریخ گذشته و فرستادن آن ها به استان جهت امحاء را از دیگر اقدامات صورت گرفته این حوزه طی سال جاری ذکر کرد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...