گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۳۸۸۷۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

شیروان جزو شهرهای پیشرو خیرین حوزه سلامت خراسان شمالی است

سه شنبه ١٢ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 395 نفر )


رییس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت ؛مجمع خیرین این استان در سال 90 تشکیل شد که هم اینک شیروان جزو شهرهای پیشرو خیرین درحوزه سلامت خراسان شمالی است

 

 

رییس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: مجمع خیرین این استان در سال 90 تشکیل شد که هم اینک شیروان جزء شهرهای پیشرو خیرین در حوزه سلامت خراسان شمالی است.

علیرضا صفاری در انتخابات شورای خیرین حوزه سلامت شیروان اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی بازی برد برد است و خیر جمعی موجب سلامت جامعه می شود و هر چه قدر این زمینه فعالیت های بیشتری را تک تک افراد جامعه از خود بروز دهند بیشتر می توانیم به یک جامعه سالم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه سلامت گفت: این بخش باید ویژه تر دیده شود چرا که حوزه مهم و ضروری است و منابع خیر را باید صیانت کنیم.

صفاری افزود:  نخستین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان آبان ماه سال جاری به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.

رییس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: تاکنون چندین مرکز و خانه بهداشت توسط خیرین در شیروان احداث شده است که با توجه به وسعت و بعد مسافت قرار است مجمع خیرین در استان و شورای خیرین در شیروان صورت گیرد.

سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت و شبکه بهداشت و درمان شیروان با تاکید بر اینکه تا حد امکان باید تلاش کنیم به حوزه بهداشت و درمان کمک کنیم گفت: در حوزه خیرین باید از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود چرا که دامنه کار آنان بهتر است.

دکتر علی آرمیده با اشاره به اینکه خیر بودن یک هنر بی نهایت والا است اظهار داشت: باید از ظرفیت بانوان هم استفاده شود  چرا که اعتقاد داریم وقتی بانوان در حوزه‌ای وارد می‌شوند، می‌توانند منشا خیر و برکت باشند.

وی گفت: همچنین با انتخاب هیئت مدیره، باید نگاه جدید و سرعت کار بیشتری در این حوزه داشت.

در پایان این جلسه پس از رای گیری، دکتر علی آرمیده به عنوان رییس مجمع خیرین، دکتر معصومه هاشمی نایب رییس، شهرام محمودیان خزانه دار، یوسف کاظمی مدیر اجرایی و دکتر داود داودی، دکتر نفیسه سادات نبوی، منیر قربانی و دکتر عبدالرضا عزیزی به عنوان عضو مجمع خیرین سلامت شیروان انتخاب شدند.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...