گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۹۷۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

همراه سرای بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شد

پنج شنبه ٢٣ آذر ١٣٩٦ ساعت ٨:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 210 نفر )


همراه سرای بیمار در بیمارستان آیت ا...هاشمی رفسنجانی شیروان توسط یاسرهاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شیروان:

دکتر حسین زارع مدیر شبکه بهداشت ودرمان شیروان گفت:

همراه سرای بیمار با پیگری های نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و با حمایت خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان 220تختخوابی تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با حدود 60 تخت در دو واحد مجزا خواهران و برادران بصورت رایگان توسط خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی احداث می شود.

دکتر عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم فرهیخته شیروان عصر دیروز در آیین کلنگ زنی این پروژه در شیروان از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شناسنامه انقلاب یاد کرد و گفت: خدمات آیت الله هاشمی در تاریخ معاصر ایران جادوانه و ماندگار است.
وی تصریح کرد: مرحوم هاشمی در طول سال های مبارزه برای به ثمر رساندن انقلاب همواره در کنار امام راحل قرار داشت و خود را سرباز ایشان و اسلام می دانست.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: آن مرحوم در راه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مجاهدت های فراوانی کردند و پس از آن نیز همواره در مقاطع سخت و حساس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری به ایفای نقش پرداخته و در خدمت نظام قرار داشت.

عزیزی با بیان اینکه مردم ما همواره قدردان مسئولان و خدمت گذاران خود هستند و آنها را مورد تجلیل قرار می دهند، گفت: طی جلسات مختلفی که در تهران با خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی داشتم قول مساعد از این بزرگواران جهت احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی را گرفتم و امروز جای بسی افتخار است که کلنگ این پروژه توسط جناب آقای مهندس یاسر هاشمی فرزند آن مرحوم به زمین زده شد.

پروژه حداکثر تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد

مهندس یاسر هاشمی رفسنجانی نیز در این مراسم با بیان اینکه این پروژه حداکثر ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد افزود: جای بسیار خوشحالی است که یاد و خاطره مرحوم هاشمی رفسنجانی با این نامگذاری ها بیشتر به اذهان خطور می کند.

وی تصریح کرد: مطالعات پروژه انجام شده است و امیدواریم با پیگیری مسئولین زودتر شاهد افتتاح این پروژه باشیم


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...