گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۱۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۹۶۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

افتتاح بیمارستان تخصصی هاشمی رفسنجانی نمود عینی و تجلی سلامتی در سطح دوم پیشگیری

پنج شنبه ١٧ فروردین ١٣٩٦ ساعت ٩:٤ ق.ظ   ( بازدید : 127 نفر )


افتتاح بیمارستان تخصصی هاشمی رفسنجانی نمود عینی و تجلی سلامتی در سطح دوم پیشگیری محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شیروان:

دکترفریمان ابراهیم زاده مسئول راه اندازی بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با تاکید بر این مطلب گفت:پیش از انقلاب تعداد تخت های بیمارستانی در این شهرستان در حدود ۳۶ مورد بود که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه نخست انقلاب افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان انجام گرفت اما این بیمارستان به تنهایی برای درمان کافی نبود و در دولت یازدهم اتفاق های خوبی افتاد و بیمارستان در حال ساخت شیروان شتاب فزاینده ای گرفت .

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" با اشاره به این که با تلاش شبانه روزی که در دو سال اخیر انجام گرفت شاهد افتتاح این بیمارستان تخصصی هستیم ، اظهار داشت: بیمارستان سابق شیروان عمومی بود و شهروندان در موارد متعدد به سایر استان ها و مرکز استان مراجعه می کردند.

به گفته وی در بیمارستان جدید بخش های تخصصی ویژه ای به همراه تجهیزات پیشرفته مستقر شده است .

وی اظهار داشت:در فاز نخست افتتاح این بیمارستان ۱۲۰ نیرو به کار گرفته می شود و تعدادی نیز در فازهای بعدی جذب بیمارستان می شوند.

وی با اشاره به اعتبارات جذب شده برای ساخت بیمارستان تصریح کرد:۴۵ میلیارد تومان توسط وزارت مسکن و شهرسازی هزینه شده است ،تجهیزات نیز  تا ۱۵ فروردین نصب می شود و تاکنون ۷۰ درصد تجهیزات نصب شده است.

دکتر"ابراهیم زاده"مشکلات راه دسترسی را از مشکلات افتتاح پروژه عنوان کرد که با بازدید مدیر کل راه و شهرسازی و تیم استانداری بنا شد باند اول قبل ۱۵فروردین افتتاح می شود.

به گفته وی بحث مشکلات مخابراتی نیز مرتفع شد و کانال کشی ها انجام شده و زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات که از ضروریات به شمار می روند اجرایی شده است.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...