گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۱۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۴۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۳۱۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان 220تختخوابی شیروان در دولت تدبیر و امید

چهارشنبه ٩ فروردین ١٣٩٦ ساعت ٧:٤٨ ق.ظ   ( بازدید : 267 نفر )


70 درصد پیشرفت فیزیکی بیمارستان 220تخت خوابی تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان در دولت تدبیر و امید انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شیروان:

فرماندار شهرستان شیروان در نشست اختصاصی با اعضای تیم شورای رسانه دانشگاه گفت:عمده پیشرفت فیزیکی بیمارستان در دولت تدبیر و امید بوده و 70 درصد عملیات ساخت این پروژه در دو سال اخیر انجام گرفت.
مهندس"عباسعلی صفایی "اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر شهر زیارتی مشهد قرار داردمیلیون ها زایر از این جاده عبور می کنند واز نظر ضریب اشغال  تخت های بیمارستانی پیش از افتتاح این بیمارستان با مشکل مواجه بودیم اما با افتتاح این بیمارستان با حضور رییس جمهور قطعا بسیاری از مشکلات مربوط به اعزام ها و محدودیت تعداد تخت های بیمارستانی برطرف می شود.
وی ضمن تایید این مطلب که با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی،نماینده شیروان و بسیاری دیگر از مسئولان ارگان ها و راه و شهرسازی این بیمارستان به زودی به بهره برداری می رسد افزود:پیش از این زمین بیمارستان مشکلات بسیاری داشت که با همت مسئولان برطرف شده است.
به گفته وی برای افتتاح این پروژه مجوز جذب 250 نیرو صادر شده است و بسیاری از نیروهای پرستار؛خدماتی و پشتیبانی و پزشک فارق التحصیل شده مشغول به کار می شوند.
وی تاکید کرد:با افتتاح این پروژه مراجعه به مرکز استان یا سایر استان ها کمتر می شود و بیماران متحمل هزینه های جانبی کمتر شده،با توجه به اینکه یکی از بیمارستان های هوشمند به شمار می رود رفاه شهروندان را مهیا کرده  و متخصصین بیشتری  ارائه خدمات خواهند داشت.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...