گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۶۶۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

زولبیا و بامیه را فقط از قنادی‌ها بخرید

دوشنبه ١٧ خرداد ١٣٩٥ ساعت ٨:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 1039 نفر )


اگر قصد خرید زولبیا و بامیه را داشتیدحتماً به بسته‌بندی آن‌ها و مشخصات شیرینی فروشی توجه کنید

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شیروان:

مهندس موسی الرضا محزون کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شیروان گفت:

زولبیا و بامیه در ماه رمضان همیشه پای ثابت سفره‌های افطاری بوده‌اند و درست است که در چند سال اخیر با صحبت‌هایی که متخصصان تغذیه از ضرر و زیان آن کرده‌اند، مصرفشان کمتر از قبل شده ولی هنوز هم طرفدار دارند. همین موضوع باعث شده برخی افراد زولبیا و بامیه را در شرایط غیربهداشتی تهیه کنند،

محزون خاطر نشان ساخت: «حتماً زولبیا و بامیه را از شیرینی فروشی و قنادی بخرید ،گاهی خواربارفروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز زولبیا و بامیه می‌فروشند. اگر قصد خرید از آن‌ها را داشتید، حتماً به بسته‌بندی آن‌ها و مشخصات شیرینی فروشی توجه کنید و هرگز زولبیا و بامیه‌ای که روی سینی در خواربارفروشی‌ها گذاشته شده و هیچ نام و نشانی ندارد، نخرید. علاوه بر این، دست‌فروشان نیز ممکن است زولبیا و بامیه بفروشند که هیچ نظارتی بر نحوه تولید آن وجود ندارد و معلوم نیست در چه شرایطی، این شیرینی‌ها را درست کرده‌اند، به همین دلیل هرگز از آن‌ها زولبیا و بامیه نخرید. نظارت ماموران بهداشتی ما در مورد تهیه زولبیا و بامیه مربوط به قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌هاست بنابراین باید فقط از این مراکز این شیرینی‌ها را خرید نمایند.

 در پایان از کلیه همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه 190 (سامانه رسیدگی به شکایات بهداشتی دفتر سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) اعلام نمایند .


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...