گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۷۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۴۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۳۸۸۶۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

بیش از یک تن موادخوراکی غیر قابل مصرف در شیروان کشف و ضبط شد

دوشنبه ١٧ فروردین ١٣٩٤ ساعت ٩:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 944 نفر )


در طرح بسیج نوروزی یک تن و 610 کیلوگرم مواد غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در شیروان کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شیروان:

دکتر حسین زارع سرپرست شبکه بهداشت، درمان و دانشکده پرستاری شیروان گفت: در طرح بسیج نوروزی یک تن و 610 کیلوگرم مواد غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در شیروان کشف و ضبط شد.این مواد شامل مواد خوراکی، بهداشتی، آشامیدنی و ... بوده که توسط اکیپ های ثابت  و سیار از مراکز فروش مواد خوراکی و آشامیدنی سطح شهر و بین راهی جمع آوری شده است.

وی از هزار و 231 مورد بازدید از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی از اماکن عمومی و بین راهی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا 10 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و دو باب مغازه نیز پلمپ شد.
زارع با اشاره به طرح بسیج خدمات نوروزی که از 25 اسفند تا 15 فروردین ادامه داشت افزود: در این مدت به 227 نفر از شهروندان خدمات دندان پزشکی و 546 نفر نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه گردیده است.
سرپرست شبکه بهداشت، درمان و دانشکده پرستاری شیروان گفت: همچنین در این مدت  168  نفر به شماره گیری شماره 115 درخواست ارائه خدمات اورژانسی نموده اند که توسط 4 پایگاه اورژانس115 پس از بررسی جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان انتقال شده اند .
زارع از بستری شدن 467 نفر در شیروان در این مدت خبر داد و افزود: بیمارستان امام خمینی(ع) شیروان به صورت 24 ساعته در این ایام به شش هزار و 729 نفر خدمات درمانی ارائه نموده است.
وی 18 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، 49 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و هزار و 958 مورد کلر سنجی را از سایر اقدامات صورت گرفته در طرح بسیج نوروزی مرکز بهداشت عنوان کرد.

منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...